wtorek, 25 czerwca 2013

Największy trening fitness

22.06 spełniło się marzenie Ewy Chodakowskiej – otwarty trening, na który mógł przyjść każdy. Impreza odbyła się na Polu Mokotowskim.
Sam trening trwał 30 min. Moim zdaniem nie był bardzo ciężki (ale może to kwestia wytrenowania tych części ciała, których dotyczył), jednak ok. 30 stopniowy upał robił swoje.

Imprezę prowadziła Ola Szwed – uważam, ze sprawdziła się w tej roli perfekcyjnie. Po pierwsze dużo energii, po drugie ciało – właściwa osoba na właściwym miejscu :)

teleshow.pl

Podczas wydarzenia zobaczyć można było kolekcję Adidasa jesień/zima, zaprezentowaną przez tancerki.

Minusem imprezy był fakt, że miała się zacząć o 11, ale przez pierwsze 30-40 minut nic się nie działo, a większość uczestników oczekiwała na słońcu, co prowadziło do zmęczenia. Jednak było warto J




Sam trening jak już wspomniałam nie był dla mnie bardzo wyczerpujący ale uważam, że nie o to tu chodziło. Chodziło o to, żeby pokazać wszystkim, że można, że to nic trudnego, ze każdy jest w stanie to zrobić, zacząć ćwiczyć i robić coś dla siebie. To niesamowite jak wiele kobiet, również z innych miast przyjechało, żeby spotkać Ewę. Wiem, ze zdania na jej temat są podzielone, jednak dla mnie najważniejsze jest to, że jest w stanie poruszyć tłumy, co widać było w sobotę. Nikomu do tej pory nie udało się zmobilizować tak dużej liczby osób do aktywności fizycznej i dlatego sprawiedliwie zasługuje na miano trenerki Polaków. 


Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu. Momentami popadałam w kompleksy, widząc pięknie wysportowane dziewczyny, ale z drugiej strony była to dla mnie duża dawka motywacji.

adidas


A Wy uczestniczyliście w treningu? Jak wrażenia?

7 komentarzy:

  1. Mnie tam nie było, ale wygląda na to że wyszło świetnie :) Ogólnie nie lubię ćwiczyć z panią Ewą, ale podziwiam jej pracę (i wspaniałą figurę) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, nie każdy lubi ale wykonana praca jest godna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, zazdroszczę wszystkim którzy mieli okazję tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Sporo ludzi! Coraz więcej Polaków ćwiczy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetna sprawa:) bardzo pozytywne wydarzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. potwierdzam, było warto i mam nadzieję, że więcej będzie takich eventów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW WOW WOW mimo, że nie jestem fanką Ewy Chodakowskiej chciałabym wziąć udział w takim wydarzeniu! Na pewno jest to bardzo motywujące!

      Usuń